V souladu se svou strategií expanze na nové trhy bude značka SEAT poprvé ve své historii přítomna jako vystavovatel na autosalonu v Šanghaji (21. až 28. dubna 2011). Bezprostředním cílem společnosti bude uvést značku SEAT do povědomí potenciálních zákazníků před zahájením prodeje modelů Leon a Ibiza v roce 2012.
„Čínský trh nabízí skvělou příležitost pro naši značku. SEAT je synonymem atraktivního designu, mladistvého ducha a sportovního charakteru, což jsou všechno vlastnosti, které jsou na tomto trhu velmi ceněné,“ prohlásil při této příležitosti prezident společnosti SEAT James Muir.
SEAT došel k poznání, že v Číně existuje velká spotřebitelská poptávka po osobitých evropských vozech, a je přesvědčen o tom, že právě nastal vhodný okamžik pro vstup na tento klíčový trh. „Náš výzkum trhu ukazuje, že čínští motoristé oceňují výkon a dynamiku. Důležité jsou pro ně také technologie a nejmodernější konstrukce, nejlépe v kombinaci s přitažlivým designem. Na základě těchto poznatků jsme přesvědčeni o tom, že SEAT bude pro automobilový trh v Číně svěží novinkou a že se nám na čínském trhu podaří vybudovat pro značku SEAT jedinečnou pozici,“ vysvětlil Muir.
Cílem značky SEAT je postupně rozvíjet svou přítomnost v Číně prodejem vozidel vyráběných ve španělském závodu Martorell.