Společnost Scuderia Praha a.s., jediné oficiální prodejní a servisní zastoupení značek Ferrari a Maserati v České republice, se v prosinci přestěhovala do nových a větších servisních prostor v Čistovické ulici v Praze. V novém areálu bude v průběhu jara otevřeno také první zastoupení značky Abarth v České republice. Prodejní prostory Ferrarii Maserati zůstávají v PPF-Gatena Evropské ulici.
Uplynulý kalendářní rok 2010 byl pro Scuderii Praha mimořádně bohatý na události, které posílily postavení společnosti na českém trhu a zároveň přinesly výrazné zkvalitnění služeb té nejnáročnější klientele.
V návaznosti na dobré obchodní výsledky v minulých letech letos Scuderia Praha nejprve v květnu otevřela nový showroom Ferrari v budově PPF-Gate. Jako jeden z prvních na celém světě byl postaven a vybaven dle nejnovějších standardů Ferrari a jeho slavností otevření provedl vicemistr světa F1 Felipe Massa. Ve stejné budově byl již dříve otevřen showroom Maserati.
Na samý závěr roku pak došlo k přestěhování sídla společnosti a servisu z ulice U Prioru do nedaleké Čistovické ulice. Nově zrekonstruovaná budova přináší větší prostor pro servis, který je vybaven nejmodernější technologií od dvorních dodavatelů Ferrari a Maserati, firem Corghi a Car Bench. Významnou novinkou je samostatná klempírna včetně nejmodernější stolice CarBench. Společně s proškolením našich techniků jsme tak nově získali od Ferrari certifikaci pro provádění strukturálních oprav hliníkových karosérií.
Další novinka je připravena na jaro letošního roku, kdy naše sesterská společnost Pitlane a.s. otevře v novém areálu první prodejní a servisní zastoupení další ikonické italské značky – Abarth. Její jméno je synonymem pro atraktivní, stylově a sportovně laděné vozy, aktuální nabídce dominuje model Tributo Ferrari postavený na platformě FIAT 500.
Robert Pergl, předseda představenstva: „Uplynulý rok potvrdil naše dlouhodobé úsilí o poskytování co nejvyššího standardu služeb. Jako jedni z prvních na světě jsme splnili nejnovější nároky Ferrari, prostornější a nejmoderněji vybavený servis přináší mimo jiné navýšení kapacity a tím i zkrácení servisu. Začlenění Abarthu do našeho portfolia pro nás bylo logickým krokem, protože tato značka má velmi podobnou duši a hodnoty jako Ferrari a Maserati.“