Nové SUV Captiva bude možné poprvé spatřit na autosalonu v Paříži. Přináší sportovní vzhled, nový design přední části, mnoho vylepšení v interiéru, nové převodovky a motory. Captiva bude jednou ze čtyř světových premiér značky Chevrolet.
Captiva je čistokrevné, sportovní SUV značky Chevrolet s výrazným a dynamickým novým vzhledem a v případě potřeby s pohonem všech kol přerozdělujícím hnací sílu podle situace.
Nová Captiva si současně zachovává výhody svého adaptabilního systému sedadel s divadelním uspořádáním ve třech řadách, ve kterých se pohodlně usadí až sedm osob.
Captiva si od svého uvedení v roce 2006 získala mnoho příznivců i vnějším vzhledem. Nový model je na tom ještě lépe. Celá řada prvků je okamžitě rozpoznatelných při pohledu zepředu a přispívá k jejímu atletickému vzhledu: nově, ostřeji tvarovaná kapota, nový, větší, dvojitá čelní mřížka s logem motýlka Chevrolet umístěným hrdě uprostřed, hranolová hlavní světla a LED blikače ve vnějších zpětných zrcátkách.
Boční větrací otvory jsou nyní hranatější, zdůrazňující sportovní styl Captivy; přičemž si Captiva zachovává svůj hladký boční profil se stoupající linií.
Karosérii Captivy zvenčí perfektně dotvářejí nové barvy a zvýrazněné oblouky blatníků, ve kterých jsou umístěné 17 až 19 palcová kola.
Pod novou kapotou Captivy nastalo také mnoho změn, v podobě hned čtyř nových výkonných motorů, které budou standardně kombinované s novými manuálními, nebo automatickými 6stupňovými převodovkami, umožňujícími dynamickou a hladkou jízdu. Nová nabídka motorů, která zahrnuje dva benzínové motory (2,4 l a 3,0 l) a dvě varianty turbodieselu 2,2 l, přináší řadu pokrokových technologií změřených na optimální vyváženost výkonu a spotřeby.
Uvedením nového benzínového motoru 3,0 l V6 s výkonem 258 k s přímým vstřikováním a variabilním časováním ventilů se Captiva stane jedním z nejvýkonnějších kompaktních SUV na trhu. Nové turbodieselové motory 2,2 l budou k dispozici s výkony 163k nebo 184 k. Novou řadu motorů uzavírá benzínový motor 2,4 l s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě a variabilním časováním ventilů s výkonem 171 k. Oba turbodieselové motory 2,2 l, stejně jako benzínový 2,4 l, je možné objednat buď s pohonem předních, nebo všech čtyř kol.
Podvozek nové Captivy je opět naladěn pro ještě lepší dynamiku vozu, zlepšené zatáčení, charakter jízdy a pocit z ní. Díky (ve standardní výbavě) elektronickému ovládání stability (Electronic Stability Control; ESC), ovládání trakce (Traction Control System; TCS) a brzdovému asistentu (Braking Assist System; BAS) i čelním, bočním a hlavovým airbagům poskytuje Captiva vysokou úroveň bezpečnosti.
Po nastoupení přivítá v Captivě cestující vzdušný a prostorný interiér s úložným prostorem, který patří k nejlepším ve své třídě, s možností vybavení pěti nebo sedmi sedadly.
Vylepšený interiér Captivy se vyznačuje množstvím nových povrchů včetně úplně nových potahů sedadel a dekorativních prvků, které ještě zlepšují dojem a pocit z vozu. Designéři tu využili některé z prvků použitých i v jiných modelech, jako je ledově modré podsvícení, „obklopující“ design přístrojové desky, přecházející plynule od dveří řidiče až ke dveřím spolujezdce a vytvářející vzhled duálního kokpitu.
V nové Captivě najdeme také asistent rozjezdu do kopce (Hill Start Assist), zabraňující nežádoucímu pohybu vozu a také elektrickou ruční brzdu, která uvolnila další odkládací prostor ve středové konzole i pro dva držáky až litrových lahví.
Audiosystém nové Captivy obsahuje Aux-in, USB-port a připojení Bluetooth. Cestující si zvuk audiosoustavy vychutnají ještě více díky zlepšené akustice a sníženému aerodynamickému hluku i hluku přenášenému od kol a motoru. Captiva může být na přání vybavena navigačním systémem s dotykovým displejem a zadní couvací kamerou.
Captiva nabízí za svou cenu skutečně hodně: výkonné, ale úsporné motory, možnost pohonu všech kol, prostornost a flexibilitu pro až 7 cestujících. Na evropské trhy přijde na jaře 2011.