Faster magazine 
novinky
Faster doporučuje
www.citroenracingtrophy.cz

Faster magazine 1/2009

Poslat e-mailem Tisková verze  

FASTER MAGAZINE
NA STÁNCÍCH OD 19. ŘÍJNA

obalka10_2009.jpg, 51kB Vážení čtenáři, příznivci spálených gum a vůně benzínu, v rukou právě držíte první číslo nového motoristického magazínu, který přichází na český trh. Jde o netradiční automobilový magazín, který zatím na našem trhu nebyl k dostání. Faster magazine je zároveň teprve prvním produktem značky Faster a je připraven pro všechny čtenáře, kterým stroje na čtyřech kolech přirostly k srdci.

Máme pro vás připraven rozsáhlý projekt, který se bude postupem času vyvíjet a jehož součástí se stanete také VY, naši čtenáři. Celý tým Faster magazinu tvoří zkušení motorističtí novináři, kteří jsou v branži již několik let a zároveň také odborníci z jednotlivých auto oblastí, kteří jsou spolupracovníky redakce.

Faster magazine začne na trhu působit jako dvouměsíčník ryze české produkce. Z 99% vám nabídne vlastní materiály, vlastní fotografie a styl, kterým bude hledět na zajímavé automobily a lidi, kteří v automobilovém oboru něco znamenají. Každé dva měsíce vám budeme přinášet na 116 stránkách aktuální novinky, představení automobilů netradičním způsobem, srovnání, reportáže, legendy, rozhovory a závodní speciály, které jsme sami řídili. Budeme vám radit při nákupu plechového miláčka a odpovíme vám na všechny nejrůznější dotazy, která k nám dorazí. Naším hlavním cílem je dělat obrazově i obsahově atraktivní motoristický časopis, se kterým budete žít. Nejvíce ze všeho nás však zajímá váš názor, co byste si ve Faster magazínu přáli, co by se vám líbilo a naopak nelíbilo. Chceme vědět, kdo nás čte, koho auto v dnešní době baví a máme zájem s vámi komunikovat a spolupracovat. Proto také pro vás v příštím roce připravíme čtyři akce, na kterých se všichni potkáme a pobavíme. Faster events budou dalším produktem značky Faster. Chceme dělat časopis pro vás tak, aby vám vyhovoval. Veškeré dotazy a připomínky můžete směřovat na můj mail: rejlek@fastermag.cz.

Přeji vám příjemnou zábavu s Fasterem.

JAKUB REJLEK

V aktuálním čísle 1/2009 mimo jiné najdete

1-novinky-frankfurt.jpg, 28kB NOVINKY - FRANKFURT Frankfurtská Autoshow přinesla největší množství novinek ve své historii, překvapivě na dnešní dobu byla většina z nich sportovních. Na osmi stránkách vám přinášíme výběr těch nejzajímavějších.

2-mercedes.jpg, 15kB ZDIVOČELÁ MASÍRKA - MERCEDES BENZ E 63 AMG Mercedes-Benz pořádně přitopil pod kotlem nové třídy E. Vrcholné provedení 63 AMG jede jako vystřelené z praku. Na chvíli jsme ho osedlali.

3-mazda.jpg, 25kB EXTRÉMNĚ RYCHLÁ - MAZDA 3 MPS Extrémně nevychovanou a agresivní Mazdu 3 MPS vystřídala po dvou letech umírněnější, ale o to rychlejší nová generace.

4-seat.jpg, 31kB SEAT IBIZA CUPRA Španělé připravili další ostrou verzi malé Ibizy. Cupra si připravila pro mladé dravce za volantem 180 k z jednačtyřky. První dojmy z jízdy jsme zjišťovali v okolí Barcelony.

5-bmwx1.jpg, 25kB NEJMENŠÍ Z RODU X Úspěch rodiny X donutil BMW pokračovat a představit nejmenšího z rodu s pořadovým číslem 1. Pozor na první pohled, X1 totiž klame. Nevychází, jak by se mohlo zdát, z osobního modelu řady 1 a navíc toho umí mnohem více, než bychom čekali.

6-opel.jpg, 29kB ZELENÉ PEKLO Opel slaví deset let existence sportovního oddělení OPC a oslavu pojal velkolepým způsobem. Asi dvacítku evropských novinářů pozval do „zeleného pekla“, jak se severní smyčce Nürburgringu přezdívá, na dostaveníčko s novou Insignií OPC. Faster byl mezi nimi.

7-mitsubishi.jpg, 22kB SVĚT EVOLUTIONŮ Zhruba před půl rokem mi zazvonil telefon s dotazem, jestli bychom nechtěli poznat takový jeden svět evolutionů, tedy spíš jejich ráj. Neváhali jsme ani vteřinu, vzali auto a vyrazili do Rakouska.

8-vw.jpg, 30kB GOLF GTI VS. SCIROCCO Vzali jsme šestkové GTI a silné Scirocco na kafe do Pařížské a potom na rychlou projížďku po německé dálnici. Všichni na nás koukali a bylo to fajn. A to je všechno? To rychlé Volkswageny opravdu tak vyměkly? Jakub Rejlek a Honza Černý se to vydali zjistit na zakroucenou autodráhu italských Alp.

9-wheeler.jpg, 17kB PETER WHEELER - S BENZÍNEM V KRVI Stará pravda říká, že každý člověk je na své pozici nahraditelný. V případě nedávno zesnulého Petera Wheelera nemůže být toto pravidlo dále od pravdy. Zatlačte slzu a pojďte s námi na exkurzi jeho plodným životem.

10-focusrs.jpg, 25kB RALLY SPECIÁLY - FORD FOCUS RS Colin McRae, Carlos Sainz, Francois Delecour nebo naopak Marcus Grönholm, Jari-Matti Latvala či Mikko Hirvonen. Všechny tyto hvězdy světové rally pojí jediné - Ford Focus RS.

11-block.jpg, 13kB BLOCK A PASTRANA - ŠÍLENCI Z USA Kdo neviděl video Gymkhana I a dalších několik pokračování, jako by v automobilovém světě nebyl. Mistrovské dílo Kena Blocka, kterým propaguje americkou značku oblečení DC a zároveň také schopnosti vozů Subaru, koluje po internetu s nadzvukovou rychlostí.

12-citroen.jpg, 35kB CITROËN C4 - KLADIVO Dvoulitrový motor s velkým turbem a výkonem 518 koní. Točivý moment 720 Nm a sofistikovaný pohon všech kol. Zrychlení na stovku pod dvě a půl sekundy, a to i na šotolině... Vypadá jako obyčejný Citroën C4, ale tohle rallycrossový speciál Kennetha Hansena rozhodně není. Už po prvním sešlápnutí plynu je všem jasné, že řinčící a vibrující stroj je někde jinde. Skoro jako z jiné planety.

13-alpine.jpg, 22kB LEGENDA: ALPINE A 110 60. a 70. léta mistrovství světa v rally patřila francouzské automobile Renault, pod kterou sbírala největší úspěchy maličká modrá Alpine A110. Díky Vladimíru Hubáčkovi byl tenhle závodní Francouz velmi známý i v České republice.

14-octavia.jpg, 25kB RYCHLÁ ŠKODOVKA Rychlá, praktická a ještě k tomu dobře vypadá. Škoda Octavia RS druhé generace se stala ihned po svém uvedení v roce 2006 ikonou všech sportovně založených škodovkářů. V kurzu je hlavně s dvoulitrovým turbodieselem a ve verzi kombi. A na trhu ojetin se začínají objevovat první kusy na prodej. Jak si s tímto agilním spalovačem nafty nespálit prsty?

15-zivot-s.jpg, 29kB ŽIVOT S... V rubrice Život s .... se budeme věnovat automobilům z trošku jiného pohledu, než je obvyklé. Bude nás zajímat jejich dlouhodobý provoz, spolehlivost a náklady na servis. Naleznete zde nejen nové vozy, ale kousky starší, členů redakce či našich spolupracovníků.